Svar: Bade ved stranden
14. juli 2006
Alder:
15 mdr.
Kære Lone
Jeg synes I skal udnytte at sommeren endelig er kommet til Danmark og at I har mulighed for at tage til stranden:o)
I skal naturligvis tage jeres forholdsregler i forhold til solbeskyttelse, dvs. godt med solcreme og sommernat og meget gerne et "strandtelt" hvor man kan sidde i skygge. Undgå middagsolen mellem 12-15, som er stærkest.
Og de må gerne komme i vandet. Måske vil de helst lege lidt i vandkanten, en lille vandkande, en spand og en skovl kan være rigtig sjov, men så er det jo okay. Følg børnene og se hvad de helst vil. Hvis de synes vande ter for stor over uoverskueligt, måske koldt at komme i, så lad være, men lad dem bare prøve.
God tur:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske