Brev:
Opkast - 1 mdr.
15. juli 2006
Alder:
1 mdr.
Opkast - 1 mdr.
Her til morgen har min lille tvilling kastet op igen, og der er tale om opkast udfra mængden og den måde det kommer op på i stød, at dømme.
Hun havde ved seneste sundhedsplejerske besøg ikke taget på i 2 dage og sundhedsplejerske foreslog derfor at vi supplerede med erstatning, ind imellem. Det har vi gjort siden ved ca hvert andet måltid, bare 10-20 ml, til hun virker mæt og træt., og forud for begge opkastninger.
Opkastet er helt hvidt og grumset. Hvad kan det skyldes? Burde det ikke være gult i forhold til at hun forud for erstatning har fået 2 omgange mælk? Efter opkastning vil hun ikke spise men falder hurtigt i søvn.
Tak igen fra Tanja