Brev:
Maverul forstyrrer nattesøvnen
16. juli 2006
Alder:
5 mdr.
Maverul forstyrrer nattesøvnen
Kære Helen
Blot et hurtigt spørgsmål: om natten vågner min pige flere gange fordi hun har vendt sig om på maven (hun er 5 mdr.), hvor hun smågræder. Det skaber en del natterod - er der noget jeg kan gøre?
Mange hilsner
Mig