Svar: Maverul forstyrrer nattesøvnen
16. juli 2006
Alder:
5 mdr.
Hej med dig
Der er desværre ikke så meget at gøre ved det, andet end at hjælpe din datter om på ryggen igen. Det er fordi hun har en alder, hvor hun endnu ikke selv er i stand til at få vendt sig tilbage, når hun først er trillet rundt.
Du kan evt. folde en stofble eller lignende og ligge ved hendes side, da det kan besværliggøre at hun vender sig omkring. Men det er vigtigt at hun ikke ligger men noget som hun kan få hen over sit ansigt.
Så desværre er der nok ikke så meget at gøre. Du må væbne dig med tålmodighed og satse på at hun snart lærer at trille modsat igen - det må I øve om dagen:o)
Fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske