Brev:
Opkast part 3
16. juli 2006
Alder:
1 mdr.
Opkast part 3
Hej
Min lille tvilling har siden sidst kastet op 2 gange og ingen af gangene i forbindelse med at have fået tilskud. Det har vi ikke givet siden igår morges lørdag. Der er altså ikke tale om gylp og ikke tale om overfodring.
Har du en ide til hvad det ellers kan skyldes. Hun har ikke feber og der er afføring og tis i bleen hvergang.
Tak fra
Tanja