Brev:
Ekstra væske i varmen
16. juli 2006
Alder:
4 mdr.
Ekstra væske i varmen
Et par hurtige spørgsmål ...
Nu hvor det er så varmt spiser min datter med 2,5 times mellemrum. Tak for tidligere råd. Jeg har lagt hende oftere til, dog kan det næsten ikke være oftere end det allerede er.
Jeg har samtidig længe prøvet at give lidt kogt vand af theske. Da hun nogle gange kan blive stik tosset på mig, hvis jeg lægger hende til brystet. I dag har jeg så prøvet igen med sutteflaske, som hun ikke har villet tage længe. Nu lykkedes det og hun sluprede det i sig. Var super glad og snakkende bagefter. Måske skulle det bare være køligt drikke og ikke varm mælk - ved det ikke.
Nu tænker jeg så på, hvor meget. Hun har fået det tilbudt efter amning, og inden sovetid. Det skal jo ikke gå ud over et måltid.. Men kunne det evt. hjælpe hende til en længere søvn.
Hun sover ikke så meget i varmen, men tager en ekstra lur i løbet af dagen. Her i weekenden har hun I alt sovet 4,5 - 5 timer fordelt på 4 lure. Men jeg vil synes det kunne være rarere med 3 og lidt mere intens.
Med venlig hilsen
mor