Brev:
Lære at gå
17. juli 2006
Alder:
10 mdr.
Lære at gå
Hej
Jeg er lige lidt nysgerrig...hvornår siger man at barnet kan gå? Når det går ved hjælp fra f.eks. gåvogn eller når det går uden at holde i noget.
Vi har ingen gåvogn, men en papkasse der blir skubbet rundt i hele hytten.
Jeg er meget utroligt stolt af min dreng over, at han er så hurtigt til alt det fysiske, men jeg havde helt ærligt regnet med at det hele ville gå meget langsommere, så jeg er indimellem lidt nervøs for om det kan gå for hurtigt.
Kan han mon være hyperaktiv....er der nogle tegn jeg skal kigge efter eller noget jeg skal være opmærksom på han ikke må.
Venlig hilsen BM