Brev:
For 4 dage siden begyndte jeg at give min søn på 5 mdr grød
18. juli 2006
Alder:
5 mdr.
For 4 dage siden begyndte jeg at give min søn på 5 mdr grød
Hej
For 4 dage siden begyndte jeg at give min søn på 5 mdr grød. Han er ellers blevet ammet indtil nu. Han har indtil videre kun fået risgrød, lavet på vand og min egen mælk. Det er lidt forskelligt, hvor meget han spiser af det, op til ½ dl ad gangen.
Han får grød 1-2 gange dagligt, og han ser ud til at kunne lide det, men hvor længe skal man fortsætte på den samme slags grød? Jeg glæder mig til at introducere ham for fx. majs- eller boghvedegrød, men er det for tidligt med en ny slags, når han kun har fået grød i 4 dage?
Og hvor længe skal jeg fortsætte med at give ham grød 1-2 gange dagligt? Er det først når han kan spise større portioner ad gangen, at han kan få grød til flere måltider?
Det blev lidt rodet, men håber du kan vejlede mig.
Venlig hilsen
Poula