Brev:
Øgning af mælkeproduktion?
20. juli 2006
Alder:
8 mdr.
Øgning af mælkeproduktion?
Kære Helen
Lige et nysgerrigt spørgsmål. Er det muligt at øge mælkeproduktionen udelukkende ved brystpumpe? Altså hvis man malker ud hver time (ja godt nok måske kun få dråber så men alligevel) f.eks, vil produktionen så stige eller vil den højest kunne vedligeholdes?
Kærlig hilsen Ditte