Brev:
God råd om at lære at falde i søvn selv - 5 mdr.
20. juli 2006
Alder:
5 mdr.
God råd om at lære at falde i søvn selv - 5 mdr.
Hej Helen
Jeg ville høre om du har nogle gode råd til hvordan jeg lære min søn at falde i søvn af sig selv.
Han er fem måneder - så jeg ved ikke om det er fortidligt at lære ham det? - om dagen når han skal sove, går jeg ham i søvn i barnevognen og om aftenen får han en flaske.
Hvis jeg prøver bare at lægge ham og sige godnat bliver han sur og ender med at blive overtræt, og så er der ikke andet at gøre end at amme ham eller gå med ham.
Hvis du har nogle gode råd ville det være dejligt.
Hilsen Mai