Brev:
Ammenedtrapning - av!
21. juli 2006
Alder:
5 mdr.
Ammenedtrapning - av!
Kære Helen
Lige nu er min datter ved at trappe ned på amningen, da hun spiser mere mos (spiser nok også generelt mindre pga varmen). Og mine bryster gør bare SÅ ondt.
Jeg har forsøgt at presse lidt ud for at lette trykket, men der kommer ikke så meget - og det gør også ondt. Og jeg har lagt hende til, for at hun kunne tage trykket, men da hun ikke er så sulten, vil hun selvfølgelig ikke. Hvad kan jeg gøre? Hun er 5½ måned.
På forhånd tak.
:)