Brev:
Hårfarve
22. juli 2006
Alder:
5 mdr.
Hårfarve
Hej Helen
Lige et par nysgerrige spørgsmål omkring hårfarve.
Min datter blev født med meget hår, en rødbrun farve, dette faldt dog relativt hurtigt af, denne hårfarve nu er mere rødblond, og nu er håret på baghoved og på siderne slidt af igen og håret herunder virker meget lyst.
Hvor mange "hårtab" kan der være og hvornår er man nogenlunde sikker på hårfarven??
Tak :-)
Med venlig hilsen
K