Brev:
Kravle 7 mdr
23. juli 2006
Alder:
7 mdr.
Kravle 7 mdr
Hejsa
Min søn Bertram begyndte at mave sig fremad meget hurtigt da han var omkring 5,5 mdr. Men for nogle dage siden begyndte han helt af sig selv at kravle rigtig på alle fire. Men nu begynder han at mave sig fremad igen, jeg tror det er fordi det går hurtigere for ham!?!???
Kan jeg på nogen måde prøve at få ham til at kravle rigtig igen? Han gør det kort engang i mellem men går ned på maven igen og maver sig frem. Han er meget stærk og kan sagtens rejse sig op af sofaen og går tit op i bro.
Mange tak for en god brevkasse
Mange venlige hilsner
Mille