Brev:
Sengetid - 4 mdr
24. juli 2006
Alder:
4 mdr.
Sengetid - 4 mdr
Hej
Vores datter er 4 mdr. Hun er "flaskebarn" og har sovet igennem siden hun var ca. 4 uger. I al den tid, er hun gået i seng (for at sove hele natten) kl 23 - sover så til ca. kl 8.
Jeg har hele tiden troet, at hun ville begynde at gå tidligere i seng i takt med at hun blev ældre og dermed var vågen og mere aktiv om dagen - men tidspunktet rykker sig ikke.
Om dagen er hun vågen ca. 2 timer ad gangen for så at tage en lur. Hun sover et par timer om formiddagen - 1 time middag - og et par timer eftermiddag. Men om aftenen kan hun være vågen fra f.eks. 19-20 stykker til kl 23 hvor hun sover.
Vi er meget opmærksomme på hendes signaler og lægger hende hvis hun gaber eller ser træt ud - men vi kan ikke få hende til at sove før kl 23.
Regulerer hun det selv - eller skal vi til at "kæmpe" lidt for det? Det er jo dejligt at hun sover helt til kl 8, men hun kan jo ikke blive ved med først at sove kl 23....
Kriper