Brev:
Alkohol til fest og amning
24. juli 2006
Alder:
1 mdr.
Alkohol til fest og amning
Hej Helen
Jeg sad og snakkede med kæresten og vi vil gerne høre hvad der sker, hvis man drikker mens man ammer.
Vi skal nemlig til bryllup på lørdag og jeg kunne da godt tænke min et glas vin eller mere, men selvfølgelig ikke hvis det kommer til at gå ud over min søn på nogen måde.
Hilsen Mai