Brev:
Tynd vælling
25. juli 2006
Alder:
4 mdr.
Tynd vælling
Hej Helen
Lige et spørgsmål omkring opstart af vælling/grød.
Vi er lige startet op med den første tynde vælling, lavet på majsmel og med modermælk i. Opskriften er taget fra udleveret bog fra sundhedsstyrelsen "Mad til spædbørn og småbørn.
Vi laver kun halv portion, og denne bliver allerede næsten spist. Vi giver også vand fra hanen på kop - ikke kogt - efter vejledning fra sundhedsplejersken.
Hvorlænge skal grøden være "tynd" og påvirker det min mælkeproduktion, når..og hvis vi sover igennem om natten??
Tak for gode svar!!
Med venlig hilsen
K.