Brev:
Separationsfase
25. juli 2006
Alder:
8 mdr.
Separationsfase
Hej Helen
Tak for alle dine råd sidst.
Orv vi er vist ramlet ind i den der separationsfase med et ordentligt brag. Han er godt nok mor-syg og tryghedssøgende. Hvor lang tid er det ca den varer....?
Jeg har læst nogle af de andres spørgsmål/svar og fået det meste på det rene. Jeg har dog lige et par ekstra spørgsmål. Det er rigtigt forstået at i denne fase er det ok, at mor tager mere over og at vi giver ekstra opmærksomhed til den lille trold?
Jeg syntes det er blevet svært at putte ham igen. Sidst da vi på dit forslag fjernede den tredie lur var det bare så skønt at putte ham til de to lure samt til natten, for han gik ud som et lys. Jeg tænker derfor lidt på hvornår man skal til kun at have en enkelt lur i løbet af dagen?
For han vil ikke rigtigt lægge sig. Han skal lulles og lægges og holdes nede en del og jeg er ved at få rigtigt ondt i ryggen. Samt jeg indimellem blir så frustreret at jeg kommer til at tage lidt hårdt fat (det syns han vist bare er sjovt og tror vi leger), men det gør mig lidt ked af det. Jeg vil ham jo intet ondt, men det er bare mig og mig og mig der duer og det er drænende i løbet af en hel dag og 5-6 gange i løbet af en nat.
Kærlig hilsen
Bandittens mor