Brev:
Ferie uden børn - 5 mdr.
26. juli 2006
Alder:
5 mdr.
Ferie uden børn - 5 mdr.
Hej
Vi har en søn på lige knap 5 mdr. og en datter på knap 6. Det jeg vil spørge om er om det er for tidligt at tage ud at rejse "uden" børnene. Min mand og jeg har været sammen 10 år til september og jeg ved ikke om det er for tidligt at forlade vores yngste.
Det skal siges at vores søn skal passes hos min svigermor og min lillebror vil komme og passe den store. Alle som jeg har snakket med siger at det er for tidligt at "forlade" den lille, vi skal afsted fra torsdag til søndag.
Jeg er i dilemma over om det er ok at tage afsted uden eller om vi skal vente til han bliver ældre.
Håber du kan hjælpe
Med venlig hilsen
Natasha