Brev:
Flytning - 6 mdr.
28. juli 2006
Alder:
6 mdr.
Flytning - 6 mdr.
Hej Helen,
Jeg har et par spørgsmål ang min dreng, han er nu næsten 6 mdr. Og han trives fint.
Vi skal inden for de næste 2 til 3 mdr flytte til Kina, og jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an, jeg vil gerne gøre det så trygt for min dreng som muligt.
Lige nu er vi i Danmark, og har været det i ca 5 uger. Det er så meningen at vi skal rejse tilbage til Indien om 4 uger, derefter skal vi nok være i Indien i en måned, pakke og evt bo på hotel et lille stykke tid. Derefter rejse til Kina fra Indien, bo i en låne lejlighed et par mdr, indtil vi får vores eget hus. Derudover skal man tænke på at der bliver en masse rod, med pakning og udpakning.
Jeg kan næsten ikke selv overskue denne løsning, så alternativt bliver jeg i Danmark med min dreng de næste 2 til 3 mdr, og rejser direkte til Kina, så han kun får en flytning. Men så kommer han bare ikke til at se sin far i rigtig lang tid, hvilket jeg er rigtig ked af, og det er hans far selvfølgelig også.
Ville det være alt for forvirrende for min dreng med alt det flytten rundt, det jeg tænker på er, at ikke nok med at han skal vænne sig til nye omgivelser, der er også lange flyrejser, klima, temperatur og tidsforskel. Det kan jo være hårdt nok for os voksne.
Lige nu sover han i sin egen seng, og fra omkring 4 tiden kommer han over til os, det gør at han sover meget mere roligt og gerne til 7, i forhold til kl 5.30. Det gør mig ikke noget, og jeg tænker at jeg ikke vil arbejde for meget på at han skal sove i egen seng, da det kan være en god tryghed for ham at sove hos mig, når han evt skal bo 5 forskellige steder inden for meget kort tid.
Men hvordan syntes du vi skal gribe det an? Og hvilken løsning mener du vi skal vælge? Jeg vil 100 % gøre det der er bedst for min dreng.
Nå, så har jeg et lille ekstra spørgsmål, hvad er forskellen på Nan1 og Nan2, når der står at det ikke er fuldgyldigt, så betyder det vel at barnet ikke kan leve af det alene. Men hvad er så pointen i at give Nan2?
På forhånd tak, Lotte.