Brev:
Mad 6 måneder - er det nu at jeg må begynde at give ham kød?
28. juli 2006
Alder:
6 mdr.
Hej Helen
Jeg har lige et par spørgsmål angående mad.
Jonas bliver 6 måneder om ca 14 dage, og jeg vil gerne begynde at give ham lidt andet mad. Det er vel stadig vigtigt at han får grød og grøntsagsmos?
Er det nu at jeg må begynde at give ham kød? Hvad med A-38? Hvornår skal han introduceres til rugbrød? Hvad med fiskepålæg? Hvor meget MME?
Som du kan se er jeg lidt i vildrede med hvad jeg må give ham, og som jeg har skrevet før er han meget interesseret i det mad vi spiser. Vil spørge dig om du eventuelt kan lave en lille liste med de ting han snart kan begynde at spise?
Jeg har jo en pige på 6 år, og jeg er overrasket over hvor meget jeg har glemt med hensyn til mad, fra da hun var på samme alder :o)
Venlig hilsen Maria