Brev:
Stjernekigger
9. november 2003
Alder:
1 mdr.
Stjernekigger
Hej!
Vores søn på 6 uger er født med ansigtspræsentation. Det bevirkede i starten at han helst lå med hovedet helt tilbage når han sov. Det var som om han slappede bedst af på den måde. Så var der en periode på 3 - 4 uger hvor han ikke vippede hovedet så meget tilbage, men nu er han begyndt på det igen! Samtidig møver han kroppen så meget rundt at han bliver meget svajrygget når han ligger (på siden).
Er det normalt at stjernekiggerbørn gør det? Er det noget der går i sig selv eller skal vi gøre noget aktivt for at modvirke det?
Hilsen Rebekka