Brev:
Vil ikke tage sutteflasken
31. juli 2006
Alder:
4 mdr.
Vil ikke tage sutteflasken
Kære Helen
Min mor er på besøg i dag. Vi ville lige prøve at give Tobias noget mælk, som jeg udmalkede i går formiddags. Vi puttede det i et vandbad for at gøre det varmt, og jeg gik ind i et andet rum, mens min mor forsøgte.
Først lå han bare og storgrinede til hende uden egentligt at sutte på flasken, men efterhånden blev han bare mere og mere sur og grædende. Det endte med at jeg måtte amme ham.
Hvad gjorde vi mon forkert? Tror du det var fordi han kunne høre mig i nærheden?
Kærlig hilsen
Stine