Brev:
Ammespørgsmål 3 uger
31. juli 2006
Alder:
0 mdr.
Ammespørgsmål 3 uger
Hej
Jeg har en søn på 3 uger. Jeg ammer ham hver 2. time og nogle gange oftere... Om natten også hver 2. time i en halv - trekvart time ad gangen. Men han kan kun sove de der 2-2½ time ad gangen om natten.
Er dette "normalt" og hvor længe skal man regne med det vil stå på? Jeg kan da klare det noget tid, men i længden blir det da hårdt ikke at få mere søvn.
Om dagen sover han heller ikke meget, han vågner tit efter ½-1 time og han sover max. 3 gange om dagen. Han er svær at få til at falde i søvn og som sagt vågner han hurtigt igen.
Blir han mon mæt hos mig? Vi har prøvet at vugge ham i søvn, stryge ham over øjnene, men ligemeget hjælper det...
Venlig hilsen Ditte