Brev:
Ferie - flyvning
31. juli 2006
Alder:
3 mdr.
Ferie - flyvning
Hej Helen
Efter en dejlig ferie i Nuuk (vi har været heroppe i 3 uger pt.) skal vi om 10 dage tilbage til DK. Flyvningen herop gik uproblematisk for vores søn Anders (3 måneder) sov under hele flyveturen, så det håber vi også den gør, når vi skal tilbage.
Mit spørgsmål går på tidsforskellen for Danmark er jo 4 timer forud for Grønland har du nogle gode bud på, hvordan vi bedst takle det? Vi skal afsted heroppe fra kl. 9 (grønlandsk tid) og er så i Danmark kl. 19.30 (Dansk tid = 15.30 grønlandsk tid)
Er det bedst at holde Anders længe vågen og gå sent i seng aftenen før eller stå tidligt op eller skal vi bare holde hovedet koldt..... vi vil jo gerne gøre det så nemt for Anders som muligt og helst hurtigt ind i en dansk rytme (så der soves om natten måske mest for min egen skyld)
Helle