Svar: Ferie - flyvning
31. juli 2006
Alder:
3 mdr.
Kære Helle
Det er altid lidt svært at få vendt rundt, når man rejser og der er tidsforskel, som spiller ind. Jeg tror desværre ikke at man kan gøre så meget ved det, ej eller forberede de dagene i forvejen.
Jeg vil foreslå jer at I allerede når I flyver fra Grønland, sætter uret efter dansk tid og så prøver at passe jeres søns rytme lidt ind efter dette. Da I lander om aftenen i Danmark, vil det være muligt at han sover en lur i flyet undervejs og derfor kan holde sig vågen om aftenen. Han vil derfor gå senere i seng end sædvanligt, men vil kunne sove om natten og i løber af de efterfølgende dage, vil han kunne sove mere og mere efter dansk tid.
Man har da lov at håbe:o) Held og lykke og god rejse hjem.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske