Brev:
Jeg taber håret
1. august 2006
Alder:
3 mdr.
Jeg taber håret
Hej
jeg har et stort problem! Jeg taber håret!
Fik vores 3. barn den 29. april og har ammet ham fuldt siden. han vejede 3900 g da han blev født og i dag 3 mdr senere vejer han det dobbelte!!!
Kan min amning have samenhæng med mit hår tab? I starten tænkte jeg ikke over det, men da vores afløb begyndte at stoppe, der var hår over alt, og jeg så idag har fået MEGET høje tindinger og bare pletter i nakken, er det nok.
Jeg er fortvivlet og ked af det. Hvad kan jeg gøre???