Brev:
4 mdr. hvidlige gummer
2. august 2006
Alder:
4 mdr.
4 mdr. hvidlige gummer
Hej Helen
Jeg har nogle lidt blandede spørgsmål ang min 4 mdr datter.
Jeg ammer og er, da hun blev 4 mdr startet stille op med vælling om aftenen. Det går rigtig fint med ske og kop, og vi introducere hende stille og roligt for forskellige ting (majsvælling, risvælling ect iblandet min mælk og lidt frugtmos fra glas, opskrift fra sundhedsstyrelsen).
Da hun ikke er ældre vil vi gerne gøre det sådan, at vi først introducerer hende for mos og rigtig grød når hun er 5 måneder. Herefter kommer mine spørgsmål :-)
Hun har for nogle uger siden fået brentangel for trøske. Det har umiddelbart hjulpet, jeg synes dog at hun er hvidlig der hvor hendes tænder skal komme (gummerne) er dette normalt (tror ikke at det er mælkerester).
Hun har også i de sidste 2 dage været lidt pylret, smasker en del med tungen-stikker den ud og laver (tror vi)smagebevægelser. Og kan også holde munden helt sammenlukket og lave summelyd - Har du et bud ??
Hun har daglig afføring og er afebril, hun virker bare lidt anderledes, kan også blive ulykkelig og urolig når jeg ligger hende til :-(
Tak på forhånd :-)
K.