Brev:
Min søn på 9½ mdr. vil ikke spise
12. november 2003
Alder:
9 mdr.
Min søn på 9½ mdr. vil ikke spise
Jeg kan ikke få min søn til at spise. Jeg begyndte at give ham skemad da ham var 6 mdr. Han er nu 9½.
Det første stykke tid ville han slet ikke have noget (kun ammes). De sidste 3 uger har han spist en ret stor portion kartoffelmos+frugtmos til middag, og så nægter han resten af dagen.
Her på det sidste vil han heller ikke have kartoffelmosen længere. Han lukker fuldstændig i, hyler eller vender ryggen til. Jeg bliver lidt "depri" over det idet jeg ved ikke hvad jeg gør forkert.
Håber meget på hjælp.