Brev:
Amning om natten - 4 mdr.
12. november 2003
Alder:
4 mdr.
Amning om natten - 4 mdr.
Min datter på 4½ måned er oftere og oftere begyndt på at vågne en gang om natten. Hun har ellers sovet igennem fra når hun bliver lagt kl. 20.00 - 07.00 næste dag.
Hun er begyndt at få risgrød om dagen og bliver nu tilbudt vælling om aftenen ud over den sædvanlige godnat amning inden hun bliver lagt.
Når hun vågner, er hun 2 timer om at falde i søvn igen, og falder til sidst i søvn af udmattelse af at græde..tror jeg nok.
Det har jeg det ret dårligt over, men jeg er blevet fortalt at hun på nuværende tidspunkt burde kunne klare sig en nat igennem uden mad, hvilket hun jo også har gjort før i tiden.
Mit spørgsmål er, om jeg skal amme hende den ene gang hun vågner om natten, eller om jeg derved vender hende til at blive madet om natten. Det ville jeg jo være ret ked af. Er hun mon virkelig sulten, når hun græder i 2 timer eller er det bare stædighed.
Venlig hilsen
Moren