Brev:
Problemer med at sutte af flaske
7. august 2006
Alder:
1 mdr.
Problemer med at sutte af flaske
Hej
Min dreng på snart 4 uger blir indimellem suppleret med en flaske med nutramigen..(min mand har allergi) Problemet er, at han ikke rigtig kan finde ud af at sutte af flasken!
Vi har prøvet forskellige sutter, men han kan ikke rigtig finde ud af nogen af dem! Han blir meget sur og kører sig selv helt op...Eller er det mon indholdet han ikke kan lide?...
Vil han mon blive bedre til at sutte af flasken jo ældre han blir? Eller hvad gør man lige i sådan en situation?....
Flasken er for at aflaste mig lidt i amningen da jeg har brækket halebenet og har meget ondt når jeg skal sidde og amme... Og han spiser mange måltider i døgnet..
Venlig hilsen Ditte