Brev:
Hvor meget æg?
9. august 2006
Alder:
2 år
Hvor meget æg?
Hej igen:-)
Lige et hurtigt spørgsmål: Hvor meget æg om ugen må et barn på 2 år få?
Kan huske at vi som børn fik af vide, at man kun måtte få 1 æg om ugen pga. kolesterol... Så har jeg da givet min datter for meget æg med på madpakken!
Hilsen Camilla