Brev:
3-årig slår i børnehaven
13. november 2003
Alder:
3 år
3-årig slår i børnehaven
Hej
Jeg har en dreng på 3 år, der opfører sig meget anderledes i sin børnehave end hjemme hos os ( mor, far og lillesøster på 1 år).
I børnehaven er det et problem at han slår de andre børn, og derfor er kommet ind i en dårlig rytme med at de ikke vil lege og så slår han endnu mere. Vi synes det er synd for ham og børnehaven har et meget dårligt indtryk af ham, også de voksne.
Herhjemme er han en ganske sød dreng. Han er meget glad for sin lillesøster og er kærlig over for os andre. Han er en meget tillidsfuld og åben dreng, der ikke er bange for noget.
Vi kan ikke forstå hvorfor der er en sådan forskel, og vil selvfølgelig gøre alt for, at han skal få det bedre i børnehaven og få nogle kammerater.
Med venlig hilsen
En bekymret mor