Brev:
Vægt, mælk og søvn 1 år
9. august 2006
Alder:
12 mdr.
Vægt, mælk og søvn 1 år
Hej Helen
- Min søn på snart et år vejer ca. 10 kg. Det har han gjort længe. Da han var 6 måneder vejede han ca. 9 kg. Er det okay? Han drikker ikke mælk, så jeg tænker på om han får nok fedt?
- Hvordan med at sove.... Hvor meget bør børn omkring 1 år sove. Tænker på om jeg nogle gange prøver at få min søn til at sove uden han egentlig er træt nok. Generelt er han ikke meget for at falde i søvn.
Med venlig hilsen
Mor