Brev:
Søvn i institution 14 mdr
9. august 2006
Alder:
14 mdr.
Søvn i institution 14 mdr
Kære Helen
Vores datter på knap 14 mdr. vil ikke sove i vuggestuen. Hun står op ved 6 tiden og holder ud til frokost, hvor hun så sidder og falder i søvn. Så bliver hun lagt i barnevogn og sover ca. ½ time hvorefter hun vågner og er meget ked af det. Nogle gange kan de vugge hende i søvn igen, hvor hun så sover lidt.
Når vi henter hende ved 3 tiden er hun meget træt, men virker ikke ked af det. Når hun kommer hjem sover hun 1-1½ time.
Vi har lige haft ferie. Her sov hun, som hun altid gør når hun er hjemme, fra 9-10 og ca 1½ time om eftermiddagen. Vi lægger hende bare i barnevognen og rokker den lidt. Hun spiser godt og sover 10-11 timer om natten.
De har prøvet meget forskelligt for at få hende til at sove. hvorfor mon hun ikke vil?
Tina