Brev:
Farsyg - 12 mdr.
9. august 2006
Alder:
12 mdr.
Farsyg - 12 mdr.
Kære Helen
Vores datter på 1 år er startet i vuggestue, og hun er lidt ked af det om morgenen når man går, men ellers fortæller de derovre at det går rigtig fint.
Dertil skal siges, at efter hun er startet er hun blevet meget farsyg. Hun vil helst lege med far, bæres af far m.m. og i dag gik hun helt i selvsving, da hun skulle over i min favn istedet for hans.
Det er mig der afleverer hende hver morgen da det passer bedst med vores arbejdstider og jeg tænker lidt om det kan være fordi hun på en eller anden måde oplever et tillidsbrud, at hun føler at jeg svigter hende, fordi jeg "bare sætter hende af og kører min vej", og så er det far der henter. Jeg prøver at hente hende så tit jeg kan nå det. Er det en naturlig reaktion og hvordan kan jeg gribe det an?
Det er selvfølgelig svært at føle sig afvist af sit eget barn, og jeg kan ikke lade være med at tænke på om jeg har gjort noget galt. P.g.a sygdom og dødsfald i familien, jobskifte, at vores datter blev opereret, da hun var helt lille m.m. har jeg indimellem følt mig belastet, hvilket selvfølgelig af og til har smittet af på mit humør og overskud og selvom jeg har prøvet så godt jeg kunne ikke at vise hende, det har hun måske alligevel kunnet mærke at "mor har været ked af noget".
Jeg tænker om det også kan have noget med sagen at gøre, dog er farsygen først startet efter hun er kommet i vuggestue og det kun er mig der afleverer. Da jeg gik hjemme med hende var jeg god nok : ) Hvad er dine tanker omkring det her?
Ellers er hun en glad lille pige fyldt med gå på mod der trives som hun skal.
Mange hilsner
fra den afviste mor