Brev:
Hård mave pige 3 1/2 mdr
10. august 2006
Alder:
3 mdr.
Hård mave pige 3 1/2 mdr
Hej Helen
Jeg har skrevet før omkring søvnproblemer og lige meget hvad jeg gør så sover min datter så dårligt. Så jeg tænkte hun er nok mere sulten end mit bryst, for da hendes far var baby ville han heller ikke sove, før hans mor gav ham ymer med rugbrød som 3 mdr - det ved man godt idag ikke er det bedste, men det hjalp på ham den gang.
Så jeg har giver min datter lidt sveskemos og risgrød med banan, bare en lille smule hver dag for at hun kunne vende sig langsomt til det og når hun så bliver 4 mdr kan få lidt mere, men det har sat hendes mave helt i stå og vi har så givet hende laktulose og i starten virkede det lidt, men nu har hun ikke haft afføring i 5 dage og har meget ondt i maven.
Hun får 6 ml om dagen, da hun vejer 6,5 kilo og jeg massere hendes mave, laver ben øvelser, hun får vand og sveskemos, men intet hjælper.
Har du nogle gode råd til at få hendes mave normal igen?
Med venlig hilsen
Cecilia