Brev:
Vågner hver anden time
16. november 2003
Alder:
11 mdr.
Vågner hver anden time
Jeg har et kæmpe problem. Min søn på 11 mdr. vågner hver time i løbet af natten og nogen gange hver halve time, og det holder jeg snart ikke ud mere. Det startede da han var omkring 6 mdr. inden da sov han så godt som hele natten. Han spiser meget i løbet af dagen, så at det er ikke det at han er sulten.
Når han vågner, rejser han sig op i sengen og jeg lægger ham ned igen, og sådan er det hele natten. Og nu skal jeg snart ud at arbejde igen, og jeg kunne godt tænke mig at han sover hele natten til den tid.
Hvad skal jeg gøre?