Brev:
Flaske, pasning og søvn
10. august 2006
Alder:
4 mdr.
Flaske, pasning og søvn
Kære Helen
Så er jeg startet med at arbejde, og det går fint. Jeg er som jeg tidligere har beskrevet væk 4 timer om dagen, fra 12-16. Tobias er 4 måneder og vejer 7,5 kg.
Mit "problem" er, at han ikke vil tage flasken, mens jeg er væk. Jeg ved ikke om det er et problem, men mine forældre, der skiftes til at passe ham, kan ikke få ham til at drikke. Han bliver temmelig utilfreds, men de siger begge, at han er nem at aflede igen. Tror du ikke han er sulten nok? Nogle gange går der 5 timer mellem han bliver ammet, altså før og efter jeg arbejder? Eller er det fordi han ikke er vant til flaske? Eller hvad tænker du?
Han er også begyndt at sove meget mindre om dagen... Og er lidt svær for dem at putte. Muligvis fordi de ikke kender ham så godt endnu.... Hvor meget skal en dreng på hans alder sove? Vågner han muligvis fordi han er sulten?
Knus fra Stine.
Han er en meget glad og tilfreds dreng.