Brev:
Er NAN 2 fulgyldig?
11. august 2006
Alder:
4 mdr.
Er NAN 2 fulgyldig?
Hej
Et kort spørgsmål...
Du skriver i en af dine anoncer at blå allomin 2 ikke længere betegnes som fuldgyldig. Gælder det samme om NAN 2 - det er vi nemlig skiftet overtil fra NAN 1, nu da Hans er blevet over 4 mdr.
Eline