Brev:
Mad til 6 måneder gammel dreng
12. august 2006
Alder:
6 mdr.
Mad til 6 måneder gammel dreng
Hej Helen
Nu er min søn 6 mdr. Hvad må han så spise? Må han få mælk?
og har du nogle gode råd til at lære ham at spise mad med lidt klumper i eller er det for tidligt?
Det er mere fordi jeg tænker, han skal jo gerne lære at spise mad der ikke er most eller blendet.
Hilsen Mai