Brev:
Ændret afføring
14. august 2006
Alder:
3 mdr.
Ændret afføring
Hej
Min lille pige på tre måneder har siden fødslen af afføring stort set ved hvert bleskift, men det er pludseligt ændret - fra den ene dag til den anden, der er nu gået en uge uden anden afføring end tis (det kommer der så også rigeligt af). Hvor lang tid er for lang tid mellem afføring?
Hendes tvillingebror har også ændret mønster, men han har haft afføring en gang på en uge. De bliver begge udelukkende ammet og er begge en smule forslugne, hvilket medfører en del luft som de en gang i mellem kæmper lidt med at komme af med. Men ellers er alt som normalt! Skal jeg være bekymret?
Tak for en god brevkasse!
Med venlig hilsen
Bettina