Brev:
Rytme og kost - 7 mdr.
15. august 2006
Alder:
7 mdr.
Rytme og kost - 7 mdr.
Hej Helen
Hvordan kunne en dagsrytme/kostplan se ud for min 7 måneder gamle dreng?
Han får skemad (grød) morgen + frokost og kartoffel til aften, derimellem ammer jeg.
Jeg ammer også stadig om natten, hvilket er ved at være hårdt, men både min søn og mig er meget glad for amningen.
Kærlig hilsen
Kærlig mor