Brev:
Skrigeri 11 uger
15. august 2006
Alder:
2 mdr.
Skrigeri 11 uger
Kære sundhedsplejerske
Min datter på 11 uger skriger! Hun virker ikke ked af det eller utilfreds, det virker nærmest som om at hun skriger for at prøve stemmen af. Er det "normalt"?
Hun trives ellers på alle måder og skrigeriet er ikke noget problem... endnu:-)
Hilsen
TBC