Svar: Skrigeri 11 uger
15. august 2006
Alder:
2 mdr.
Kære TBC
Det er helt normalt at børn øver sig i forskellige lyde og nogle gange kan de skrige så højt, at de bliver forskrækket over sig selv.
Det er lidt tidligt at jeres datter øver sig i dette, men det er helt okay og I skal ikke være bekymret, bare glæde jer over det og så nyde at hun gerne vil pludre med jer.
Når hun skriger, så prøv derfor at snakke med hende, forsøg at skabe en dialog, hvor I skiftes til at sige noget, svare hinanden. Det vil hun højst sandsynligt nyde.
I takt med at hun bliver ældre vil hun også begynde at øve dybere lyde som ligger bag i svælget.
Fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske