Brev:
Madplan 7 måneder
16. august 2006
Alder:
7 mdr.
Madplan 7 måneder
Hej Helen
Lige et spørgsmål ang madplan til min søn på 7 mdr.
På nuværende tidspunkt ser hans plan ud som følgende
kl 7-8 MME
Kl11-12 Forskellig slags grød + MME af kop
kl 14-15 Frugtmos + MME af kop
kl 17,30-18 Grøntsagsmos+sødmælk i kop
kl 22 Vælling
Han sover stadig imellem hvert måltid, men prøver at strække den lidt så vi måske kunne ramme en lur formiddag og en lur eftermiddag, er dog ikke lykkes endnu og han fungerer bedst med en lur imellem hvert måltid.
Han drikker ca 30-40 ml af koppen pr gang
- Vil så høre om det er nok at give ham frugtmos + MME til eftermiddag?
- Hvornår skal jeg give ham andet end MME om morgenen, Var begyndt at give ham grød, men synes jo alligevel, han fik for lidt mælk, så derfor er jeg vendt tilbage til MME
- Hvad kan jeg ellers give ham om eftermiddagen?
Hilsen Mor