Brev:
Mælkebehov 7½ måned
23. august 2006
Alder:
7 mdr.
Mælkebehov 7½ måned
Hej Helen
Min dreng er blevet 7 1/2 mdr. Han er begyndt at afvise brystet om dagen, jeg er blevet tvivl om han så får for lidt mælk.
Madplan:
Tidlig morgen ammes
Morgen grød
Formiddag ammes
Frokost grønsagsmos eller grød
Eftermiddag ammes
Aften grønsagsmos
ammes til putning
ammes x 1 nat
Det er amningen om formiddagen og om eftermiddagen, som han afviser totalt.
Jeg ville gerne amme, men jeg kan jo ikke tvinge ham, så hvad kan jeg give ham istedet for ?
Tusind tak for tidligere gode svar
Med venlig hilsen
Kærlig mor