Brev:
Tandbørstning 10 mdr.
23. august 2006
Alder:
10 mdr.
Tandbørstning 10 mdr.
Hej Helen
HJÆLP.....
Du har haft så gode råd de andre gange, jeg har skrevet, så jeg prøver også lige med det her.
Problemet er i sin helhed at min søn er en bestemt herrer og han har besluttet, at man skal altså bare ikke skal have børstet tænder. Han har efterhånden otte tænder, så det er en længere omgang hver gang. Den første måneds tid var det meget sjovt, men nu er det skrig og skrål hver gang.
Det er kommet så vidt, at den der børster direkte skal holde ham nede for at det kan lade sig gøre. Det er virkelig bare forfærdeligt for os alle!!
I starten børstede vi uden tandpasta, men jeg tænkte at det måske kunne være sjovt for ham at prøve, men det har ikke ændret noget.
Håber på at du lige fortæller mig den magiske løsning, så det kan foregå på en ordentlig måde. :-)
Et andet spørgsmål er, at nogle gange tager jeg ham op, når han er lagt til at sove om aftenen for at give ham en flaske vælling, hvor skadeligt er det for hans tænder?? Han sover jo videre bagefter, så der kan man jo ikke børste tænder på ham. Jeg børster både morgen og aften.
Kærligst
Camilla