Brev:
7 måneder og kost
27. august 2006
Alder:
7 mdr.
7 måneder og kost
Hej Helen
Vi er nu rigtig godt igang med grønsagsmos og kød til vores datter på 7. måneder...hun er rigtig god til at regulere, hvor meget hun vil spise og drikke og vi respekterer hendes udtryk.
Vi har fundet ud af, at hun er ret vild med sweet potatoes blandet med gulerod og broccoli - vores spørgsmål er om du ved, hvor ernæringsmæssigt gode sweet potatoes er - er de lige så gode som almindelige kartofler eller er der for meget sukker i?
Hvor meget grøntsagsmos skal hun ca. have om dagen?
Skal vi begynde at anrette mosen på tallerken, hvor der er grønsager og kød for sig eller er det for tidligt?
Hvornår kan hun begynde, at spise selv- altså lidt mere end at spise det grød vi kommer på skeen, som hun så selv fører op til munden og spiser. Det er hun ret god til.
På forhånd tak,
Med venlig hilsen Camilla