Brev:
16 mdr. gammel og rå gulerødder?
27. august 2006
Alder:
16 mdr.
16 mdr. gammel og rå gulerødder?
Hej Helen
Da vores søn var helt lille og gummerne kløede fik han lov at gumle på rå, kolde gulerødder, hvilket var et stort hit. Da han fik tænder holdt jeg op med at give ham dem, fordi jeg var bange for, at han ville bide stykker af og få det galt i halsen.
Nu er han 16 mdr. gammel, har 12 tænder og er rigtig god til at tygge. Men jeg er lidt i tvivl om, om det stadig er for tidligt at lade ham spise rå gulerødder (altså som hele gulerødder, som han gnaver af).
Med venlig hilsen
HH