Brev:
Tørstig om natten
28. august 2006
Alder:
16 mdr.
Tørstig om natten
Hej Helen
Julie er nu 16. mdr. og er begyndt i dagpleje d. 1. august.
Efter at hun er startet i dp. sover hun meget dårligt om natten. Hun er vågen mellem 2 og 6 gange pr. nat.
I den varme sommerperiode fik hun vand, når hun vågnede og det er nok lidt blevet en vane for hende. Men hvordan bryder vi den?
Hun kan godt drikke 3 store glas på en nat, så et eller andet sted må hun jo være tørstig. Det skal lige siges, at hun får meget væske i løbet af dagen. Hun har altid sovet igennem, derfor undre det os ekstra meget, at hun er begyndt at sove så urolig.
Vi håber meget på, at du har nogle gode råd til hvordan vi kan bryde denne "trælse" rytme.
Venlig hilsen
Lone